+ Załóż konto
2016-03-04

Good job

Kto tym razem

Przed kolejną serią gier w naszej piłkarskiej ekstraklasie zastanawiam
się kto tym razem zaskoczy ?
Jedno jest pewne, finisz sezonu zasadniczego zapowiada się niezwykle
ciekawie. To ważne dni w klubach dla których miejsce w górnej połowie
tabeli było planem minimum. Pod tym kątem ciekawie zapowiada się
niedziela gdzie najpierw Lechia zagra z Jagiellonią , później Lech z
Cracovią. Po sensacyjnej porażce Legii w Niecieczy , już w piątek na
pozycje lidera może wrócić Piast. Nie będzie miał jednak łatwo w
wyjazdowym meczu z Wisłą Kraków. To starcie zapowiada się ciekawie bo
gospodarze muszą w końcu zagrać skutecznie w przeciwnym razie grozi im
prawdziwa katastrofa. Po fatalnym meczu w Niecieczy dużą szanse na
powrót na zwycięskie tory ma Legia, jeśli zagra tak jak z Ruchem i
Jagiellonią to Górnik ,,umocni " się na ostatnim miejscu. Sobotnie
derby Śląsk- Zagłębie powinny przyciągnąć nieco więcej kibiców
niż dotychczas. Po za szacunkiem u kibiców obydwu zespołom są bardzo
potrzebne punkty. Typuje że dobrą formę przed własną publicznością
potwierdzi Górnik Łęczna pokonując beniaminka z Niecieczy.
Typy. W pojedynkach Górali ze Scyzorami i Pogoni z Ruchem typuje remisy, cała czwórka ma podobny potencjał . Kielczanie potrafią grać na wyjazdach, nie sądzę by Ruch przegrał trzeci mecz z rzędu ich rywale u siebie nie przegrają ale wobec twardych warunków postawionych przez przeciwników nie wygrają.

Podbeskidzie- Korona X
Pogoń –Ruch X

Adres URL:

,, KSW " a prawdziwy sport
Już niemal tydzień minął odkąd odbyła się 41 Gala KSW . Gale zapowiadaną jako prezent na święta dla kibiców , galę która o samym MMA jak i o całym pojmowaniu sportu mówi bardzo wiele. Oczywiście pije tu do ,, walki " celebrytów POPEK vs Strachu. Celowo słowo walka ująłem w cudzysłów. Bo nazwanie w ten sposób tego wydarzania moim zdaniem obraża inne prawdziwe świetne walki jakie można było zobaczyć tamtego wieczoru w Katowickim Spodku. Będę w mniejszości i nie rozpłynę się nad ,, charakterem " Tomasza Oświecimskiego . Jego zwycięstwo nad Pawłem Rakiem można porównać do obalenia kłody, bo ...
Rok 2017 w Polskiej lidze
Analizując wszystko to co wydarzyło się przez ostatnie 12 miesięcy w ,, najlepszej piłkarskiej lidze świata " czyli naszej kochanej Lotto Ekstraklasie dochodzę do wniosku że żyjemy w rzeczywistości pełnej sprzeczności i rozmaitych paradoksów niestety bardziej negatywnych niż pozytywnych i co gorsze brzmi to całkiem poważnie . Gdyby ktoś 1 października kiedy Lech Poznań pewnie pokonał Legie 3-0 dodajmy Legie bez jakiegokolwiek charakteru, powiedział że obrońcy Mistrzowskiego tytułu zakończą rok zakończą  na pierwszym miejscu przez jednych został by wyśmiany przez innych zwyzywany od naiwniaków itp. Wtedy w Poznaniu snuto plany na mistrzowską fetą a w Warszawie jedni zastanawiali się jakie ...
Rok 2017 dwa piłkarskie światy czy 1
Podsumowując kończący się 2017 rok nie przejść obok dziedzin życia którymi się szczególnie interesuje. Niewątpliwie przyjemniejszą jest sport a konkretnie nasza rodzima piłka nożna. Ostatnie dwanaście miesięcy dobitnie pokazały że poruszamy się w zupełnie dwóch różnych światach. Tym jasnym światłym jest nasza reprezentacja, która wywalczyła awans na mundial w Rosji gdzie do fazy grupowej była losowana z pierwszego koszyka ! Mimo że podopieczni Adama Nawałki z pewnego poziomu nie schodzą od dłuższego czasu często towarzyszy mi myśl o tym jakie to życie bywa przewrotne. Bo kto by pomyślał po ostatnim mundialu na którym nas nie było na kolejnym będziemy ...
Plaskacz
Od lat obserwuje nasze podwórko piłkarskie i od lat twierdzę że jego głównym problemem jest mentalność a często jej całkowity brak . Widać to na przykładzie niedawnej sytuacji na klubowym parkingu w Warszawie oraz postawy reprezentacji na boisku i poza nim . Niby jedna wielka piłkarska rodzina a dwa odmienne podejścia do swoich obowiązków , dwa odmienne sposoby rozwiązywania problemów w dwóch najważniejszych zespołach: Narodowej Reprezentacji i Mistrzach Polski. Nie zamierzam się tu bawić w jakąś chorą poprawność. Interesuje się mediami nie od dziś, nie od dziś też żyje w świecie realnym dlatego nad pseudo grajkami Legii rozczulać się ...
Jedziemy do Rosji
Jedziemy do Rosji na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Zadecydował o tym niedzielny mecz z Czarnogórą. Tradycyjnie nie obeszło się bez nerwów w końcówce, spowodowanych przestojem naszych piłkarzy w drugiej połowie. W sukurs przyszedł Robert Lewandowski, który samodzielnie zdobył bramkę, która okazała się na wagę zwycięstwa. Prawdziwi kibice oglądali mecz więc nie ma się co nad nim rozwodzić. Nonszalancja naszych zawodników w drugich czterdziestu pięciu minutach dała się nie tylko kibicom we znaki ale rownież i kapitanowi naszej reprezentacji, który nie krył swojego niezadowolenia w pomeczowych wywiadach. Jego frustrację mogliśmy wszyscy zobaczyć po zdobyciu bramki przez niego, ...
Piłkarska mentalność
Za nami kolejne mecze naszej piłkarskiej reprezentacji Polski. Można by je omawiać pod wieloma aspektami jak zazwyczaj się to robi , można by po krótce można stwierdzić że porażka z Danią 0-4 to jeden wielki dramat zero pomysłu na grę, wątpliwe zaangażowanie . Z kolei zwycięstwo z Kazachstanem 3-0 to tylko 3-0 gdyż podopieczni Adama Nawałki razili nieskutecznością . W pierwszym meczu praktycznie nie istnieliśmy w drugim graliśmy wygraliśmy okazale choć mogliśmy rywalom strzelić więcej bramek . Ja jednak zwróciłbym uwagę na jeszcze jedną sprawę o której mówi się mało lub nie mówi się wcale. Mam tu na myśli ...
DOWIEDZ SIE WIĘCEJ

Komentarze

WidzianezEkwadoru
Dołącze się do zabawy. Oto moje typy;
Podbeskidzie - Korna 1
Wisła - Piast 2 Wisła kompletnie zawodzi.
Górnik Łęczna - Termalica 2 Termalica na fali po zwycięstwie na Legią
Śląsk - Zagłębie X
Legia - Górnik Zabrze 1 Legia nie może oddać nawet punktu w tym meczu po blamażu w Niecieczy.
Lechia - Jagiellonia X
Lech - Cracovia 2 Lech nie pokazał nic specjalnego
Pogon - Ruch 1

Aby dodawać komentarze należy być zalogowanym.
Zaloguj się lub załóż nowe konto
Napisz artykuł na Perepele już teraz!

Najnowsze:

Jeszcze jakiś czas temu roboty na wzór człowieka wydawały nam się czystą fikcją. Co prawda, już od dawna powstawały filmy oraz książki, w których władze nad światem przejmowały inteligentne maszyny. Większości z nich dochodziło do tego właśnie w XXI wieku. Jednak ludzie myśleli, że to niemożliwe. Tymczasem roboty może władzy nad światem nie przejmują, ale stają się coraz bardziej popularne! Wszystko zaczęło się w Azji. W Japonii roboty na wzór kobiety są spotykane od wielu lat. Tamtejsi mężczyźni często zamiast szukać żony, kupują lub sami tworzą robota, który spełni wszystkie ich potrzeby. Wygląda jak prawdziwa kobieta, ale ma nad nią ...
Większość znanych i osób nie wyobraża sobie życia bez kochanego chlebka. Cieszą się, że nie są uczuleni i wcinają go bezkarnie. Nie jest jednak tak kolorowo. Gluten szkodzi generalnie wszystkim. The New England Journal of Medicine opublikował pracę naukową, która wymienia aż 55 chorób, do których może przyczynić się spożywanie glutenu: Między innymi należą do nich: osteoporoza, podrażnienia jelit, zapalenie jelit, anemia, nowotwory, przewlekłe stany zmęczenia, owrzodzenia, reumatoidalne zapalenie stawów, toczeń, stwardnienie rozsiane i niemal wszystkie inne choroby autoimmunologiczne. Gluten jest również związany z wieloma chorobami psychicznymi i neurologicznymi, w tym schizofrenią, stanami lękowymi, depresją, demencją, epilepsją i neuropatią. Wykryto też ...
Nasze dzieci na studniówki wyprawiamy, no a sami co wspominać mamy? Swój pierwszy bal.. Młodzież, która już rozpoczęła bale studniówkowe nie zna Kaliny Jędrusik ani śpiewanej przez nią piosenki „Mój pierwszy bal". Przypomnę więc pierwszą zwrotkę i refren. To wystarczy nam do wprowadzenia się w atmosferę naszego pierwszego balu: Mój pierwszy bal Ze szkolnego mundurka, z pokoiku na piętrze,z fotografii z warkoczem, ze spacerów na wietrze,coraz mniej dziś pamiętam, coraz rzadziej się śmieję,pozostało mi jedno wspomnienie: Mój pierwszy bal,te walczyki leciutkie jak świerszcze,pierwszy bal,czyjeś oczy wesołe, na szczęście. Pierwszy bal.Bal z myszką, bal z łezką, bal ...
Do czasu pojawienia się filmu "Ojciec chrzestny" Francisa Forda Coppolli w 1972 roku próby kontynuacji losów bohaterów w kolejnych filmach prowadziły zwykle do powstania dzieł o zdecydowanie niższej wartości. Monumentalna saga, stworzona przez Coppollę przy współpracy autora książki "Ojciec chrzestny" Maria Puzo, dzięki znakomitym kreacjom aktorskim nie miała sobie równych w dotychczasowej historii kina. Włosko-amerykański ruch na rzecz praw człowieka próbował nie dopuścić do realizacji filmu o włoskiej mafii w Ameryce. Pojawiły się nawet groźby zamachów bombowych, a ze scenariusza trzeba było wykreślić słowa "Mafia" i "Cosa Nostra". Premiera filmu "Ojciec chrzestny" przyniosła twórcom wielkie uznanie ...
Rekonstrukcja i po rekonstrukcji , kilku miesięczny Polski serial polityczny dobiegł końca. Jakie wnioski ? Co wiemy a czego nie ? Oto moje przemyślenia dotyczące wydarzeń ostatnich tygodni w naszej Polityce. Wszystko co się wydarzyło po raz kolejny pokazało to że jedną z głównych sił obecnego rządu jest opozycja. Ta nie tylko już nie ma żadnej konkretnej alternatywy dla PISu co już nawet gubi się w ciągłej monotonnej krytyce władzy. Podczas gdy jak mantrę powtarzano zarzuty o łamaniu prawa konstytucji i wszystkiego co można tylko złamać Jarosław Kaczyński dokonał przegrupowania szeregów. I wbrew opiniom wielu o upokorzeniu tego czy tamtego ...
"Wbrew sobie" Katarzyna Kołczewska
Książka bardzo gruba a jej czytanie dużo czasu mi pochłonęło. Warto było jednak i serdecznie polecam.Ewelina długo starała się z mężem o dziecko. Próba in vitro okazała się skuteczna. Ewelina nadal pracuje, ale niebawem zamierza zrobić sobie już przerwę. Podczas wizyty u lekarza okazuje się jednak, że ich dziecko zmarło. Dla Eweliny jest to wiadomość po, której nie może już złożyć swojego życia w całość. Z mężem nie rozmawia już prawie wcale, ma do niego żal, że nie wspierał ja tak po stracie dziecka jak tego oczekiwała. Zapomina, że on też stracił dziecko i radzi sobie z tym ...
Amerykanie mają to, czego chcieli...
The Day After - Nazajutrz, to tytuł znanego amerykańskiego filmu pokazującego skutki wojny nuklearnej właśnie - Nazajutrz.Wczoraj odbyła się inauguracja nowej prezydentury USA, czyli wybuch owej przysłowiowej bomby. Jak jest tam dzisiaj i jak będzie nazajutrz ? Nie tylko tam zresztą - Na całym świecie?    Z dużym zaciekawieniem oglądałem wczoraj transmisję z zaprzysiężenia nowego prezydenta USA. Byłem szczególnie ciekawy pierwszego przemówienia, które miało być zupełnie nowym głosem Trumpa – męża stanu, a nie wyborczego show mana, który mówił to, co trzeba aby rozbujać nastroje i wygrać wybory. Wielu znawców amerykańskiej sceny w tym nasi politycy, niemal zaraz po ...
Huayna Picchu czyli Młoda Góra
Jednym z naszych celów w trakcie pobytu w Machu Picchu była wspinaczka na Huayna Picchu czyli Młodą Górę. Wierzchołek jej jest połączony z osadą Inków przełęczą. Góruje on zdecydowanie nad okolicą i zapewnia najlepszy widok na całość. Wejście na górę jest jednak ograniczone do czterystu osób dziennie, z których dwieście zaczyna wspinaczkę o siódmej rano a kolejne dwieście musi czekać do dziesiątej. W związku z tym obowiązują oczywiście bilety i okres oczekiwania. Właśnie dlatego my rezerwowaliśmy naszą wyprawę z wyprzedzeniem bo na bilety na Młodą Górę trzeba czekać od dwóch do trzech miesięcy w zależności od sezonu. ...
Rok 2017 dwa piłkarskie światy czy 1
Oni to się rozwijają i nas za....
Ciężko opisywać to co dzieje się na świecie w życiu polityczno-codziennym , bo w zasadzie nie dzieje się nic nowego . Odnoszę to do ostatnich wydarzeń sprzed meczu w piłkarskiej Lidze Mistrzów BVB kontra Monaco . I paradoksalnie pierwsza myśl nie jest jakoś specjalnie negatywna. Bogu dziękować że nie doszło do tragedii, zwłaszcza w kontekście zbliżających się świąt Wielkanocnych , kiedy już jednak zejść na ziemię to ręce opadają. Po raz kolejny wypada zapytać ile jeszcze musi się wydarzyć zamachów , zginąć niewinnych ludzi by coś wreszcie zrobiono ze zwyrodnialcami nazywającymi się członkami Państwa Islamskiego ? Po raz kolejny ...
Niech się już ten dzień zakończy i przyjdzie piękny poranek
   Po wyjściu ostatnich gości i uprzątnięciu śladów naszego biesiadowania zajrzałem do Facebooka. Właśnie wtedy jedna z moich znajomych zamieściła anons:Niech się już ten dzień zakończy i przyjdzie piękny poranek...Zastanowiło mnie takie nastawienie młodej w końcu osoby, a jednocześnie przypomniałem sobie o tym, że już coś takiego przydarzyło mi się przed dwoma laty. Wtedy też zajrzałem do Facebooka i tam przeczytałem podobnie brzmiący komunikat: Wreszcie normalny dzień i... kawusiaWklepałem ten tekścik do blogowej wyszukiwarki i znalazłem ten tekst. Przeczytałem i wiem.Przeżyliśmy wszyscy przygotowania do świąt i same święta. Dzisiaj możemy przystąpić do wymiany zdań na ...
"Szczęśliwa przystań" Melissa Senate
Ojciec Rebecci, chory na raka przebywa w szpitalu. Tuż przed swoją śmiercią prosi ją o włożenie sukni ślubnej. Rebbecca zgadza się choć o ślubie ze swoim chłopakiem jeszcze nie myśli. Tego samego dnia jej ojciec wyznaje Rebecce, że wiele lat temu miał krótki romans czego owocem była jej siostra. Zszokowana Rebecca nie potrafi zrozumieć dlaczego dopiero teraz o tym się dowiedziała. Zawsze chciała mieć rodzeństwo. Po śmierci ojca życie Rebecci nie jest już takie samo. Jej związek z Michaelem stał się inny a stosunki ochłodziły się. W pracy także nie może sobie znaleźć miejsca, a jej dotychczasowe zajęcie wydaje ...
Domy publiczne z robotami już funkcjonują w Europie!
"Czekałam na ciebie" Cathy La Grow, Cindy Coloma
Historia, która wydarzyła się na prawdę. Matka i córką, które zostały rozłączone na 77 lat. Po tylu właśnie latach ponownie się spotkały. Matka nigdy nie przestała kochać swoją córeczkę,a córka nie wiedziała o istnieniu matki. Minka w 1928 roku podczas jednego z pikników została zgwałcona. Nikomu o tym wydarzeniu nie wspomniała do czasu kiedy jej mama odkryła, że jest w ciąży. Minka nie miała warunków ani szans na wychowanie swojego dziecka. Po miesiącu czasu po urodzeniu córeczki, którą nazwała Betty Jane z ciężkim sercem musiała oddać ją do adpocji. Bardzo pokochała swoje dziecko i trudno jej było się z nią ...
Kobieta wysyła tobie takie sygnały? Chce Ciebie!
Gdyby kobiety w kwestiach seksu były równie prostolinijne jak mężczyźni, to wszystko byłoby takie proste... Tyle że gdyby było proste, to pewnie nie smakowałoby tak dobrze. Jak rozpoznać, że ona jest tobą zainteresowana i ma ochotę na coś więcej? Oto sygnały, których nie powinieneś lekceważyć. Nigdy. Jesteśmy panami sytuacji, to my wybieramy i zdobywamy interesujące nas kobiety. Tak, ja też pewnie tak jak i ty żyję w takim przeświadczeniu. Gdy już zeskoczymy z rumaka pychy na ziemię - możemy się nieco ...
10 powodów by zostać mizoginem
1. Kobiety to zazwyczaj manipulatorki. Często używają różnych sposobów, począwszy od przymilania się i uwodzenia po płacz czy szantaż, by osiągnąć swój cel. 2. Wiązanie się z kobietą to zazwyczaj dla mężczyzny duży wydatek. Co gorsza służy to często zaspokajaniu kobiecej próżności, przez kupowanie im drogich prezentów itp. Jeśli zdecydowałeś się na związek bądź gotowy że ogołoci cię z kasy.  3. Kobiety często stosują podwójne standardy, zwłaszcza w relacjach damsko - męskich. Przykładem może być ich stosunek do zdrady - gdy zdradza mężczyzna to ostatni cham i świnia, podczas gdy zdradzająca kobieta "przeżywa przygodę" lub "ma niedobrego męża". 4. Jeśli wiążesz się ...
Mam robotę dla panów Jurgiela i Szyszko
Czy wiecie jak cennym owocem jest aronia? Przetwory z niej, to prawdziwe panaceum na wiele chorób i skuteczny sposób wzmocnienia własnej odporności. W ubiegłym roku znajomy pozwolił mi zerwać sobie ile tylko chcę, bo nie ma co z tym robić i kury sobie objadają dojrzałe owocki. Tak też się stało. Z aronii zrobiliśmy sobie dżem i gąsiorek wina – specjalnie dla mnie. Dżemem zajęła się nasza córka i bardzo sobie go chwali. W tym roku wspomniała że warto odświeżyć zapasy, bo się przydadzą. Nie ma sprawy, odpowiedzieliśmy.Przyszedł czas na telefony. Pierwszy wykonano do tego samego pana co w ub. ...